Hye peeps..Welcome to my blog..tell me whether ur happy or not with my blog k`..luv u !!

gmbr kenduri wea~!

hye korunk..ngee~! best gile..td mse bukak fb de notification..
yg my kazen tagged aq dlm one photo ni..rpenye gmbr mse kenduri ari tu..
best gile..act,byk gmbr..but diorunk je x uploud,myb da d tpis kot..haha
mau tgk gmbrnye??nah tgk la..sori aq da edit la..

thanx to my bro 4 capturing this pix..
thanx angh~!

from left:syidah,mama,syam n me..
abg syam,prot kamoo dcover oleh me..
ane achi ni~!

canon~!
with my aunty laa

syidah~!
huhu,terkantoi lak pki inai

my lovely parent~!

iman ngamok lorh...
anyway love this pix very2 much

ude n me~!
thanx andha..cntex gmbr ni

huhu..with my father laaa..

we again..thanx cik amad..
cntex gmbr ni

4 comments:

d|^.^|b said...

inai inai inai
sgt berseri ble dipkai..hehe..
cun~

Natasha Hajis said...

huhu~
tq~!!

d|^.^|b said...

hehehe..
my inai mana?mahu la jugak..
kikiki..

Natasha Hajis said...

ur inai ??
ops sori la..
out of stock lorh~!!
hahahahaha