Hye peeps..Welcome to my blog..tell me whether ur happy or not with my blog k`..luv u !!

Tomorrow it`s the day~!!

hye korunk ~!!!! wwwoooohhhooooo~!!
sok blek kg lorh..pergh x saba yg amt da ni..hehe..cpat la mse brlalu ye~~
hehe..tah pape je aq ni..
ADOI !! BIG PROB LA RGHT NOW..HOMEWORK !!!
pergh~! homework x ciap ag..de sape2 yg volunteer mau wt my h/w..
raise up ur hand..! hehe..bgini la aq bile h/w x wt ag..merepek@kerepek..hehe..
malas siot..td aq bru je lpas tnye kwn2 klaz aq..dorunk pon x wt ag..dorunk lg dhsyt~!
x sentoh lngsong..ish3..pe nk jd ngn korunk ni..aq pon bru je wt add math ngn math..tu pon de soklan yg aq tnggal..
standard r tu an`..x tau tnggal kn`..wt pe ko renung2 klu x tau nk wt kn..haha..
hurm..esok aq da blek kg..nmpk gyenye my mukabuku ngn bloggie trpkse dtnggalkn wt smentare wk2..
tlg tgk2 kn my bloggie..bg die mkn,mndikn die..haha...*merepek sketika..hehe..
hurm..k,la that`s all for now...daaaaaaa~!!


Homework Pictures, Images and Photos
HOMEWORK LA DER ~!!!

No comments: